Müşteri Adayı Aydınlatma Metni
AYDINLATMA METNİ
İşbu aydınlatma metni, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca, Berna Kozmetik ve Güzellik Hizmetleri Sanayi Dış Ticaret Limited Şirketi’nin(Bundan sonra “Şirket” olarak anılacaktır) ürün veya hizmet alan kişileri ile potansiyel ürün veya hizmet alıcılarına ait Kişisel Verilerin işlenmesine ilişkin usul ve esaslar hakkında veri sahiplerinin aydınlatılması amacıyla hazırlanmış olup, (“KVKK”) kapsamında kişisel verilerinin işlenmesi ve ilgili hakları konusunda ilgili kişileri bilgilendirmek istiyoruz.
I- Veri Sorumlusu
Şirket, www.bernabeauty.com.tr web sitesi ile Sahrayıcedit Mahallesi Atatürk Caddesi Dilkum Sitesi No:55/C D:5.Blok 34734 Kadıköy/İSTANBUL adresinde faaliyet göstermekte olup; beden ölçüsü, finans, fiziksel mekân güvenliği, görsel ve işitsel kayıtlar, iletişim, işlem güvenliği, kimlik, mesleki deneyim, müşteri işlem ve sağlık verilerinden oluşan kişisel verileriniz Şirketimiz tarafından KVKK kapsamında veri sorumlusu olarak işlenmektedir.
II-Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği
Yukarıda belirtilen Kişisel Verileriniz ve Özel Nitelikli Kişisel Verileriniz KVKK m.4’de ön görülen temel ilkelere uygun olarak, KVKK 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları doğrultusunda ve iş bu aydınlatma metninde yer alan amaçlar kapsamında kalmak üzere; veri sorumlusu olarak Şirket tarafından aşağıda yer verilen veri kategorileri ve veri işleme amaçları kapsamında işlenmektedir;
Veri Konusu Kişi Grubu | Veri Kategorisi | Veri İşleme Amaçları |
Ürün veya Hizmet Alan Kişi | Beden Ölçüsü | İletişim Faaliyetlerinin YürütülmesiFirma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin YürütülmesiMal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin YürütülmesiReklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin YürütülmesiSaklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin YürütülmesiTalep / Şikâyetlerin TakibiÜrün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Finans | Finans Ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesiİletişim Faaliyetlerinin YürütülmesiMal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi | |
Fiziksel Mekân Güvenliği | Fiziksel Mekan Güvenliğinin Teminiİş Faaliyetlerinin Yürütülmesi/DenetimiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiVeri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin TeminiYetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi | |
Görsel ve İşitsel Kayıtlar | İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / DenetimiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiÜrün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin YürütülmesiReklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin YürütülmesiVeri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini | |
İletişim Kimlik | İletişim Faaliyetlerinin YürütülmesiFaaliyetlerin Mevzuata Uygun YürütülmesiFinans ve Muhasebe İşlerinin YürütülmesiFirma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin YürütülmesiMal / Hizmet Satış Süreçlerinin YürütülmesiMal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin YürütülmesiReklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin YürütülmesiSaklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin YürütülmesiTalep / Şikâyetlerin TakibiÜrün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin YürütülmesiYetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi | |
İşlem Güvenliği | Bilgi Güvenliği Süreçlerinin YürütülmesiFaaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesiİş Faaliyetlerinin Yürütülmesi/DenetimiVeri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini | |
Mesleki Deneyim | Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin YürütülmesiReklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin YürütülmesiÜrün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi | |
Müşteri İşlem | Faaliyetlerin Mevzuata Uygun YürütülmesiFinans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesiİletişim Faaliyetlerinin YürütülmesiMal / Hizmet Satış Süreçlerinin YürütülmesiSaklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin YürütülmesiYetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi | |
Sağlık | İletişim Faaliyetlerinin YürütülmesiFirma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin YürütülmesiMal / Hizmet Satış Süreçlerinin YürütülmesiMal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin YürütülmesiSaklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin YürütülmesiTalep / Şikayetlerin Takibi | |
Potansiyel Ürün veya Hizmet Alıcısı | Beden Ölçüsü | İletişim Faaliyetlerinin YürütülmesiFirma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin YürütülmesiMal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin YürütülmesiReklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin YürütülmesiSaklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin YürütülmesiTalep / Şikâyetlerin TakibiÜrün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
Fiziksel Mekân Güvenliği | Fiziksel Mekan Güvenliğinin Teminiİş Faaliyetlerinin Yürütülmesi/DenetimiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiVeri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin TeminiYetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi | |
Görsel ve İşitsel Kayıtlar | İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / DenetimiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiVeri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini | |
İletişim Kimlik | İletişim Faaliyetlerinin YürütülmesiFirma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin YürütülmesiMal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin YürütülmesiReklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin YürütülmesiSaklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin YürütülmesiTalep / Şikayetlerin TakibiÜrün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi | |
İşlem Güvenliği | Bilgi Güvenliği Süreçlerinin YürütülmesiFaaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesiİş Faaliyetlerinin Yürütülmesi/DenetimiVeri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini | |
Mesleki Deneyim | Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin YürütülmesiReklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin YürütülmesiÜrün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi | |
Sağlık | İletişim Faaliyetlerinin YürütülmesiFirma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin YürütülmesiMal/Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin YürütülmesiMal / Hizmet Satış Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin YürütülmesiMüşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin YürütülmesiSaklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin YürütülmesiTalep / Şikayetlerin Takibi |
III- İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği
Potansiyel Ürün veya Hizmet Alıcılarının Şirketimiz tarafından işlenen yukarıda kategorik olarak yer verilen kişisel verileri; iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi, saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi ve ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla kullanmış olduğumuz yazılım ile paylaşılacaktır.
Ürün veya Hizmet Alan Kişilerin Şirketimiz tarafından işlenen yukarıda kategorik olarak yer verilen kişisel verileri; iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi, saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi ve ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla kullanmış olduğumuz yazılım ile; yasal yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi amacıyla yetkili kamu kurum ve kuruluşlarıyla; faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, mal / hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi ve yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi amaçlarıyla fatura düzenlenmesi kapsamında mali müşavirimiz ile; isim soyisim, fotoğraf ve video kayıtlarınız reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi ve ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla açık rızanıza bağlı olarak before/after şeklinde web sitemiz ve sosyal medya hesaplarımızda paylaşılabilecektir.
IV-Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kişisel verileriniz, KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde belirtilen; açık rıza, hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi, kanunlarda öngörülmesi, sözleşme imzalanması ve tıbbi teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi hukuki sebeplerine dayanılarak otomatik veya otomatik olmayan yöntemlerle sözlü, yazılı veya elektronik ortamda elde edilmektedir. Bu kapsamda yüzyüze iletişime geçilmesi, onam formları doldurulması, fatura düzenlenmesi vb yollar ile otomatik olmayan yöntemlerle; ortak alanlarda bulunan sesli kamera kayıt sistemi ve telefon görüşmelerinin kayıt altına alınması yolu ile otomatik yöntemlerle işlenecektir.
V-KVKK’nın 11. Maddesi Kapsamındaki Haklarınız
KVKK’nın 11. maddesi kapsamında “İlgili kişinin hakları” başlığı altında yer alan;
a) Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
b) Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
c) Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
ç) Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
d) Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
e) 7 nci maddede öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
f) (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
g) İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
ğ) Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahip bulunmaktasınız.
Haklarınız ile ilgili taleplerinizi Başvuru Formu’nda belirtilen bütün bilgileri doldurmak suretiyle KVKK’nın 11. maddesi ile 13. maddesinin 1.fıkrası ve Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ gereğince;
a-)“ Sahrayıcedit Mahallesi Atatürk Caddesi Dilkum Sitesi No:55/C D:5.Blok 34734 Kadıköy/İSTANBUL” adresindeki şirket merkezimize bizzat gelerek,
b-) Kimliğinizi tespit edebilmek ve yanlış kişilere bilgi vermemek adına merkez adresimize yazılı olarak noter aracılığı ile veya iadeli taahhütlü mektup göndererek,
c-) Şirketimize bildirilen ve sistemlerimizde kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle “info@bernabeauty.com.tr” adresine elektronik posta göndererek veya gelecekte Kurul’un belirleyeceği diğer yöntemlerle iletebilirsiniz.
Başvurunuzda yer alan talepleriniz, talebin niteliğine göre en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirlenen tarifedeki ücret alınabilir.